The Witcher 3: Wild Hunt, een game die al meer dan 250 Game of the Year-awards heeft gewonnen, is een avontuur met een diepgaand verhaal en speelt zich af in een enorme open wereld. Jij bent Geralt van Rivia, een excellente monsterdoder.
Je beschikt over alles wat je nodig hebt: vlijmscherpe zwaarden, dodelijke brouwsels, kruisbogen en krachtige magie. Je kunt gaan en staan waar je wilt in het door oorlog verscheurde en door monsters geteisterde land. Je huidige missie? Het vinden van de Child of Prophecy, een levend wapen dat de wereld kan veranderen.
De Complete Edition bevat alle reeds uitgebrachte downloadbare content, inclusief twee gigantische verhaaluitbreidingen: Hearts of Stone en Blood and Wine. Dit is de perfecte gelegenheid om deze wereld voor het eerst te betreden of het avontuur opnieuw te beleven, zelfs onderweg!