Achter elke briljante uitvinding schuilt een ongelooflijk verhaal. Van leden van het team dat je Fable heeft gebracht, komt Tin Hearts – een immersief puzzel-avonturenspel, gewikkeld in een krachtig verhaal over liefde en compromis.
Leid een troep ondeugende tinnen soldaatjes door een magische wereld vol speelgoed en gebruik allerlei eigenaardige en inventieve toestellen om hen naar hun doel te laten stuiteren, schieten en glijden. Marcheer door 40+ levels van tijdbuigende, soldaatuitschakelende raadsels, smeed nieuwe paden voor je speelgoed om te volgen en los steeds ingewikkeldere puzzels op om het emotionele, tot nadenken stemmende verhaal te ontrafelen van Albert J. Butterworth, een geniale uitvinder uit Victoriaanse tijden.
ONTDEK EEN MAGISCHE WERELD: voel je als een kind in een speelgoedwinkel terwijl je jezelf onderdompelt in een magisch Victoriaans universum in een alternatieve tijdlijn vol nostalgische warmte en charme.
GENIET VAN DE GEDENKWAARDIGE SOUNDTRACK: neem de tijd om door de ontspannende puzzels te werken en geniet van de aangrijpende soundtrack van de bekroonde componist Matthew Chastney, wiens credits 'JOKER', 'Chernobyl' en 'Bridgerton' omvatten.
VAN DE ONTWIKKELAARS VAN FABLE: Tin Hearts wordt tot leven gebracht door voormalige leden van het buitengewoon getalenteerde ontwikkelteam van Lionhead Studios, verantwoordelijk voor de veelgeprezen Fable-reeks.