Tokyo Xanadu eX+
10 jaar geleden werd Tokio verwoest door een enorme aardbeving, waarbij de levens van de bewoners voorgoed werden veranderd. De stad is sindsdien opnieuw opgebouwd en het leven is weer enigszins teruggekeerd naar normaal.
Maar achter de sluier van deze nieuwe metropool schuilt een andere wereld met een duister geheim. De aardbeving die Tokio verwoestte, was veroorzaakt door een mysterieuze en dodelijke schaduw die Eclipse wordt genoemd.
Kom in actie om de legioenen van Eclipse te verslaan en om voor vrede te zorgen!