Er schuilt iets kwaadaardigs in Winterlake
Speel als Caroline Walker terwijl ze naar vermiste tweelingmeisjes zoekt in een groot verlaten landhuis. Kun jij je angsten overwinnen en de geheimen van Winterlake ontdekken... of zal je sterven terwijl je het probeert?
Tijdens het onderzoek naar de verdwijning van tweelingmeisjes in Winterlake gebeurt er iets vreselijks met Caroline Walker. Wakker wordend in het holst van de nacht, naakt en in een badkuip aangesloten op verouderde medische apparatuur, moet Caroline vechten voor haar leven terwijl ze de gangen van een verlaten landhuis verkent.
Een moderne kijk op het actie-avonturenspel met een vast perspectief, met een gemoderniseerde besturing en een dynamische camera, gecombineerd met klassieke gameplay.
Duistere krachten en onuitsprekelijke gruwelen zullen alles doen om Caroline te beletten de waarheid te achterhalen. Gebruik alles wat je maar kunt vinden om terug te vechten tegen het kwaad dat zich verschuilt in de duisternis.
Je hebt veel meer nodig dan goed kunnen richten en scherpe reflexen om er levend uit te komen. Zoek in de omgeving naar alles wat je in je voordeel kunt gebruiken. Combineer voorwerpen om duistere puzzels op te lossen en gebruik alle beschikbare middelen om de geheimen van het landhuis en zijn terrein te verkennen.
Niets is wat het lijkt in Winterlake. Spiegels bieden een pad naar een andere realiteit en een andere plek in de tijd. Door deze glinsterende poorten te doorkruisen, kan Caroline de werkelijkheid op verrassende manieren manipuleren.
Het landhuis lijkt misschien verlaten, maar terwijl Caroline de geheimen ervan onderzoekt, zullen duistere machten en onuitsprekelijke gruwelen er alles aan doen om te voorkomen dat ze de waarheid ontdekt. Wees altijd alert en gebruik alles wat je kunt vinden om de naderende verschrikkingen van Winterlake te bestrijden. Maar onthoud: staar in de duisternis en de duisternis zal ook in jou staren...