Beleef waanzinnige actie en zwaartekracht-tartende motorraces in het nieuwste deel van de Trials-franchise. Gloednieuwe opties, meer competities en meer parcours bieden je nieuwe uitdagingen.
Rijd op uitdagende parcours over de hele wereld, van de Chinese Muur en New York City tot de Eiffeltoren en alles daartussenin.
Met de nieuwe, hilarische Tandemmotor moet je samen met een vriend één motor zien te besturen.
Van de achtertuin tot de grootste stadions: versla je tegenstanders online en word wereldberoemd.
Maak en deel unieke levels in Track Central met ruim 10000 beschikbare voorwerpen. De mogelijkheden zijn eindeloos... en het plezier ook.