Urban Trial Playground
Maak backflips van daken en jump over palmbomen en zandduinen in Urban Trial Playground en word de ultieme stuntracer!
Dit nieuwe deel in de stuntmotorraceserie verplaatst de actie van de stadsstraten rechtstreeks naar de zonnige en kleurrijke stranden van Californië. De game combineert wredere trucs, flips en combinaties dan ooit tevoren. Alles draait om snelheid, balans en stijl!
De levendige, zonovergoten omgeving en relaxte sfeer vormen de perfecte basis voor adembenemende stunts. Bereid je voor op het maken van flips boven palmbomen en jumps over gouden zandduinen.
De Urban Trial Playground-levels zijn de perfecte omgevingen om trucs en stunts uit te voeren en te combineren voor superscores.
Urban Trial Playground is gemaakt om talloze uren actie te bieden aan adrenalinefans en freestyle-fanatici. Combineer trucs tot unieke en vrijwel eindeloze series om je scores te verbeteren en naar de top van het klassement te stijgen!
De Freestyle- en Time Trial-standen bevatten online scoreborden voor de meer dan 50 levels. Je kunt ook je ‘ghost’ uitdagen in de Time Trial-stand: bekijk je beste runs en probeer ze te verslaan door verschillende en snellere routes te vinden en nog wredere trucs uit te voeren. Profiteer van de ingebouwde multiplayermogelijkheden van de Nintendo Switch en race tegen vrienden of familie, met twee spelers op een gesplitst scherm, in de competitieve standen Time Trial en Tag.
UTP heeft vijf aanpasbare motorfietsen waarvan je niet alleen het uiterlijk kunt upgraden, maar ook de motor, remmen en onderdelen die van invloed zijn op hoe de fiets stuurt. Met een groot aantal aanpassingen voor je fiets en rijder kun je je stijl personaliseren en nieuwe records breken in de ware Californische stijl!