Londen, 1918. Jij bent Dr. Jonathan Reid en kort geleden in een Vampyr veranderd. Als dokter moet je een geneesmiddel vinden voor de door griep geteisterde inwoners van de stad. Als Vampyr ben je gedoemd om je te voeden met hen die je gezworen hebt te genezen.
Omhels je het monster in jezelf? Ga de strijd aan met Vampyr-jagers, ondode skals en andere bovennatuurlijke wezens. Gebruik je onheilige krachten om de levens van personen om je heen te beïnvloeden, en besluit wie je volgende slachtoffer wordt. Probeer te leven met je beslissingen... jouw acties zullen de redding of ondergang van Londen betekenen.