Voor het eerst zijn de veelgeprezen arcade-shoot 'em ups Vasara en Vasara 2 nu wereldwijd samen beschikbaar in één pakket: VASARA Collection!
Sciencefiction ontmoet geschiedenis in deze arcadeklassiekers die plaatsvinden in een alternatieve tijdlijn in het feodale Japan waar geavanceerde wapens en technologie voorhanden zijn en helden vliegende motoren met ongekende vuurkracht en gevaarlijke handwapens gebruiken om hun vijanden te verslaan.
Vecht tegen oorlogsschepen, tanks, gigantische robots, kwaadaardige soldaten en losgeslagen samoerai om te voorkomen dat het Japan van de jaren 1600 wordt overgenomen door tirannieke machten.