Dit is het verhaal van verschillende lotsbestemmingen en onvervulde liefde in een verscheurde wereld. Alle personages proberen de verschrikkingen van de loopgraven te overleven en hun trouwe viervoeter te volgen. Kies je favoriete besturing en beleef de game met de Joy-Con-controllers of het touchscreen.
Inclusief extra content: het interactieve stripboek Dogs of War en een galerij met illustraties.