De game neemt je mee naar deze over-the-top-versie van Las Vegas.
Het doel is om als eerste het einde van de strip te bereiken. Beheer je token-account in tien minigames, vermijd gevaren zoals wervelwinden en aardbevingen, profiteer van je gamevaardigheden en je geluk, vertrouw niemand en vergeet de betekenis van het woord 'genade', omdat dat hier niet van toepassing is!