WWE 2K Battlegrounds
WWE is een uniek slagveld dat barst van de actie, en waar geliefde WWE Superstars en Legends het tegen elkaar opnemen in interactieve omgevingen over de hele wereld. Speel speltypen zoals Steel Cage en Royal Rumble, en gebruik zoveel mogelijk speciale vaardigheden en power-ups!
Ervaar samen met Paul Heyman en Stone Cold Steve Austin een gloednieuw stripverhaal, zoek naar de volgende WWE Superstars en ontgrendel unieke personages en Battlegrounds.
Creëer en bewerk een heel scala aan onderdelen, originele personages en Battlegrounds, en maak WWE 2K Battlegrounds helemaal eigen!
Doe mee aan online toernooien of ga met spelers uit de hele wereld de strijd aan voor de titel 'King of the Battleground'! Vecht je liever lokaal? Neem het dan op tegen je vrienden in het multiplayerspeltype.