Sta op en ga de strijd aan in het Variable Armour, een technologisch geavanceerd oorlogspak. Leid een aanvalsmacht van dodelijke mecha naar de overwinning met turn-based tactieken en snelle vuurgevechten, en breng vrede in het zonnestelsel.