Whisper: Start van een Hechte Vriendschap
Gebaseerd op de succesvolle Stormwind-films en boeken, verken je de adembenemende omgeving van het landgoed Kaltenbach. Rijd met andere paarden, zoek naar verborgen voorwerpen of probeer de racekampioen te worden. Talloze geheimen en verborgen locaties wachten om ontdekt te worden!
Na een lange dag vol avontuur over de prachtige heuvels van Kaltenbach, is het tijd om Stormwind te verzorgen. Krab zijn hoeven schoon en geef hem een goede poetsbeurt, je nieuwe vriend Stormwind om hem in goede conditie te houden. Windstorm is blij als je zijn stal schoonmaakt of met hem speelt in de paddock. In ruil daarvoor zal hij altijd aan je zijde staan tijdens je avonturen en zullen jullie elkaar pushen om zo goed mogelijk te zijn!