Winter Games 2023
Winter Games 2023 is een spannende sportgame in een modern 3D-jasje. De speler kan diens atletische vaardigheden laten zien in tien dynamische sportgames, zoals schansspringen, biatlon, skicross, skeleton of Super G. Jaag op nieuwe records, topscores en trofeeën. Naast de individuele disciplines zijn er ook kant-en-klare toernooien om in te strijden, waarbij er meerdere sporten achter elkaar gespeeld worden. Er zijn ook aangepaste wedstrijden die je zelf kunt samenstellen. Speel alleen tegen AI of ga de strijd aan in lokale multiplayer tegen maximaal drie vrienden in een spannend, winters sportduel.