Op naar de sneeuw!
Het maakt niet uit of je liever gaat skiën, bobsleeën of sleeën op de ijsbaan, of om de stenen tijdens het curlen over het ijs te schuiven: deze game heeft voor ieder wat wils.
Er zijn zes spannende disciplines waarin je toernooien en uitdagingen kunt winnen. Je kunt alleen spelen of met maximaal vier spelers op de bank - en allemaal zonder loopneus na de wedstrijd!