De Deluxe Edition bevat de Buddy Pass, waarmee jij en een vriend de volledige game samen kunnen spelen, zelfs als je vriend de game zelf niet bezit.
Verhaal: Parijs, 1980. BJ Blazkowicz, held van de tweede Amerikaanse Revolutie, is vermist. Negentien jaar na de gebeurtenissen in Wolfenstein II: The New Colossus is BJ spoorloos verdwenen tijdens een missie in Parijs.
Na jarenlang in training te zijn geweest bij hun stoere vader, moeten Jess en Soph in actie komen. Werk samen met een nieuwe groep vrijheidsstrijders en trotseer het verontrustende landschap van een verwrongen, alternatieve realiteit in het Parijs van 1980.