World War Z, de bloedstollende zombieshooter die meer dan 15 miljoen spelers in zijn greep heeft, komt naar Nintendo Switch. World War Z is geïnspireerd op de film van Paramount Pictures en draait helemaal om supersnelle third-person shootergameplay met honderden zwermen zombies.
De mensheid staat op het punt van uitsterven. De ondoden blijven zich verspreiden, van New York tot Moskou en Jeruzalem. Terwijl het einde nadert, slaat een kleine groep ervaren mensen de handen ineen om de doden te verslaan.