De beroemde gameschrijvers Kotaro Uchikoshi en Kazutaka Kodaka keren terug met een gloednieuwe game die heel toegankelijk en verrassend is. Dit charmante en levendige verhaal over vriendschap en mysterie houdt zowel nieuwe als ervaren spelers in zijn ban! De 'Go-Getters-club,' een groep buitenbeentjes uit heel Japan, raakt tijdens een schoolreisje vast in een vreemd pretpark. Om het mysterie van hun omstandigheden te ontrafelen en te ontsnappen moeten ze aan een 'Survivalspel' deelnemen dat hun vriendschap tot het uiterste test! Dit wordt met kleurrijke beelden, sympathieke personages, toegankelijke gameplay en een boeiend verhaal een ervaring die je nooit zult vergeten!