Zengeon is een met anime doordrenkte actie-RPG en roguelite met een keur aan unieke personages en gevarieerde speelstijlen. Slacht je een weg door demonische hordes en kolossale eindbazen met honderden combinatie- en vaardigheidsmogelijkheden!
Nu maakt de Demonengod zijn terugkeer... Kies uit zes speelbare personages, elk met hun eigen aanvallen, vaardigheden en voorwerpen.
Het is aan jou, als een van de leerlingen van de Hemelse Academie, om de Duistere Leegte af te weren en het zegel in het Gezegende Land te herstellen!