Het avontuur wacht!
Speel als Zorro of zijn zus Ines in deze actie- en stealth-game geïnspireerd door de animatieserie Zorro The Chronicles. Bevrijd de mensen, herstel de gerechtigheid en maak sergeant Garcia belachelijk door je naam te schrijven met de punt van je zwaard!
Zorro The Chronicles is een spannende en humoristische actiegame met gevechts- en verkenningsscenario's die zijn geïnspireerd door de televisieserie.
Het epische avontuur dompelt je onder in de wereld van de succesvolle animatieserie Zorro The Chronicles. Bescherm kwetsbare en onschuldige mensen tegen de gemene generaal en zijn leger. Herstel de gerechtigheid in het negentiende-eeuwse Spaans-Californië.
Je kunt als Zorro spelen, of als zijn zus Ines. Verbeter je heldenvaardigheden door nieuwe moves te ontgrendelen.
Verken 18 levels en stem je tactiek af op de situatie en de vijanden. Verras je tegenstanders met slimme listen, besluip ze en verken de omgeving of daag ze uit voor een spetterend zwaardgevecht.
Ontmoet een scala aan bekende personages uit de animatieserie Zorro The Chronicles. Sommigen zijn geduchte tegenstanders die je dwars zitten, terwijl anderen je helpen in je strijd voor gerechtigheid.