Van de ontwikkelaars op Nippon Ichi Software komt de tweede aflevering van de Void Terrarium -serie! Met cloudAI verslagen en Toriko gered van een bepaalde ondergang, bedreigt een nieuwe dodelijke ziekte haar welzijn opnieuw. Om haar te redden, voeg je je aan bij Robbie en ga je naar het verleden om een remedie te identificeren.