Hack en Slash vormen samen de Brawl Brothers, twee experts in Oosterse vechtsporten die het recht in eigen hand nemen als hun vrienden worden ontvoerd door een vijand die van plan is een leger van gekloonde strijders te vormen.
Deze klassieke beat ‘em up is een zijwaartsscrollend actiespel voor een of twee spelers waarin je als Hack, Slash of – wanneer vrijgespeeld – hun vrienden Lord J., Kazan en Wendy kunt spelen.