Dracula is herrezen. Hij heeft zijn duistere legers verzameld en de vriendin van Richter Belmont ontvoerd in de hoop hem naar zijn ondergang te lokken.
Richter, een nakomeling van de vampierenjager Simon Belmont, hanteert de legendarische zweep en levert strijd met de bewoners van Dracula’s kasteel. Gebruik machtige wapens en mystieke vaardigheden, en ontdek geheime bonuslevels in je tocht door zeven helse levels bomvol actie. Treed in de voetsporen van je voorvader en versla Dracula!