Cybernator
In de nabije toekomst strijden wereldmachten om de controle over de krimpende hoeveelheid grondstoffen. Jij bent Jake, een soldaat in het Pacific States-leger, en gehesen in het Cybernator Assault Suit-gevechtspak leid je een levensgevaarlijke missie door zeven levels terwijl kogels en andere projectielen je om de oren vliegen.
Naarmate je verder komt in het spel kun je je wapens, zoals het Vulcan-kanon en raketten, verbeteren. Je gevechtspak bezit enkele speciale vaardigheden - waaronder een vliegstand - die je nodig hebt om je missies tot een goed einde te brengen.