Final Fight
Jessica, de dochter van de burgemeester van Metro City en voormalig worstelaar Mike Haggar, is ontvoerd. Haggar gaat samen met Jessica’s vriendje Cody Travers, een van de sterkste kerels van de stad, eropuit om haar te bevrijden!
In deze Super NES-versie van de beroemde speelhalklassieker kun je als Haggar of Cody de straat opgaan en moet je je tot heel ver op het grondgebied van de Mad Gear Gang knokken om Jessica terug te halen.