Super Castlevania IV
In Transsylvanië wordt een eeuw van betrekkelijke rust onverwacht en wreed verstoord. Graaf Dracula is terug, en dit keer heeft hij ook een zerk vrijgehouden voor jou, Simon Belmont!
Super Castlevania IV is een hoogtepunt in Konami’s populaire Castlevania-reeks. Geniet van een van de beste platformspellen die ooit werden uitgebracht voor de Super NES.
Ga op avontuur in het lugubere kasteel, gebruik je zweep om langs vallen te slingeren en bewapen jezelf met bijlen, wijwater en meer om Dracula’s volgelingen terug naar hun laatste rustplaats te sturen!