Vegas Stakes
Beleef de spanning en vakkundigheid van echte casinoactie op een reis naar het absolute gokparadijs, Las Vegas!
Verblijf in een luxehotel, ga uit met vrienden en praat met andere gokkers voordat je inzet bij originele spellen zoals blackjack, roulette, craps en seven-card stud of geld in een fruitautomaat gooit.