Bomberman Panic Bomber
In deze op Bomberman geïnspireerde puzzelgame dalen er Bomberman-blokken neer in groepen van drie. Jij moet ze zien op te ruimen door horizontale, verticale of diagonale rijen van drie blokken met dezelfde kleur te maken.
Er wachten je drie spelstanden: een verhaalstand voor één speler met zestien levels, een multiplayerstand voor maximaal vijf spelers en een speciale trainingsstand, waarmee je het veroorzaken van kettingreacties perfect in de vingers kunt krijgen. Je staat vast al te springen om het in de doldwaze wereld van Bomberman eens goed te laten knallen!