Dit actie-puzzelspel speelt zich af in heilige torens die bezet zijn door Chew Man Fu, de boosaardige tovenaar. Je bent een vrouwelijke leerlingmonnik, met als taak om de torens te bevrijden en Chew’s vloek ongedaan te maken zodat het land, dat ooit geregeerd werd door de loempia-dynastie, opnieuw kan genieten van vrede en gebakken rijst.