IREMs geliefde shoot-‘em-up is terug!
Maak goed gebruik van de ondersteunende modules! Met originele technieken als Pod Shot en Rocket Fire kun je het de buitenaardse wezens die het op de aarde hebben voorzien knap lastig maken!