Deze shoot-‘em-up die oorspronkelijk uitkwam op de PC Engine, is het hooggewaardeerde vervolg op Image Fight.
Drie jaar na de Maanoorlog verschijnt er vanuit de Sagittarius-sector een buitenaardse vloot die het gemunt heeft op de aarde.
Dankzij extra modules voor je schip kun je technieken zoals Pod Shot en Rocket Fire gebruiken om alles wat op je pad komt, te vernietigen!