Je bestuurt de magiër Tonma, die naar een andere wereld moet reizen om de prinses te redden, zoals gebruikelijk voor de helden in games van weleer.
Vecht je een weg door zeven levels en maak gebruik van Tonma’s spring- en schietvaardigheden. Verzamel bonusvoorwerpen en Barriers om sterker te worden en je vijanden te overwinnen. Gebruik deze kracht om aan het einde van elk level de indrukwekkende eindbazen te verslaan, die je proberen tegen te houden.
Deze zeer gedetailleerde game creëert met komische beelden een grappige sfeer en zorgt ervoor dat spelers steeds terugkomen voor meer krankzinnige en opwindende actie.