In deze game speel je een dappere jongen die op weg gaat om de gekidnapte prinses te bevrijden en de acht medaillons terug te krijgen die zijn gestolen door de kwade demon Dirth.
Met een functie om je voortgang op te slaan, het juiste moeilijkheidsniveau en een systeem dat niet met ervaringspunten werkt, is dit een RPG die echt iedereen kan vermaken.