Shockman
Het is twee jaar geleden dat Arnold en Sonya in Shockmannen zijn veranderd. Als ze een bericht van de Professor krijgen dat ze kunnen terugkeren naar hun eigen lichaam, vertrekken ze richting zijn laboratorium. Onderweg worden ze door een mysterieuze vijand overvallen. Na deze verslagen te hebben, zien ze op tv een bericht waarin een invasie door het Ryo keizerrijk wordt aangekondigd. Ze komen er achter dat de Professor is ontvoerd en gaan eropuit om hem te redden.
Shockman is een actie-schietgame in zijaanzicht met acht levels. Je kunt je uitleven in de side-scrolling schietlevels en actielevels waarin je al springend speciale technieken moet gebruiken om je doel te bereiken.
Deze game gaat verder op het verhaal van de vorige versie en bevat coöp-elementen zoals gedeelde levens en een 'Team Shockbeam', die gebruikt kunnen worden wanneer twee spelers samen spelen.