Trotseer de straten van New York in dit knokspel met zijaanzicht.
Je geliefde Madonna is ontvoerd door een misdadigersbende. Het is aan jou om een “Vigilante” te worden en je door vijandelijk terrein te vechten om haar te bevrijden. Vijanden op motorfietsen gaan je te lijf met loden pijpen, kettingen en pistolen.
Val zo effectief mogelijk aan en maak korte metten met je vijanden. Om een level te voltooien, moet je de eindbaas verslaan. Vecht je een weg door vijf opwindende levels, waaronder “City Streets”, “Junkyard”, “Brooklyn Bridge” en de “Backstreets”.