Spring op je skateboard en doe mee aan vijf extreme skate-onderdelen!
Bij de afdalingsonderdelen kun je kiezen voor een hellingrace of een gevaarlijke straatrace, waarbij je een wilde tocht maakt door de achterafstraatjes van de stad. In de halfpipe draait het allemaal om punten, dus voer zoveel mogelijk stunts uit in het stuntonderdeel of probeer zo hoog mogelijk te komen in het onderdeel hoogspringen. Probeer een ereplek te verdienen in de Skate shop! Als je even geen zin meer hebt in racen en punten verzamelen, pak je een knuppel en daag je je tegenstander uit voor een uniek stootgevecht! (Don’t try this at home!)
Je kunt in je eentje spelen of het opnemen tegen een vriend in alle onderdelen van deze NES-klassieker. Wees voorbereid op skate-actie zoals je die nog nooit hebt meegemaakt!