Speel Hints zoals je het nog nooit eerder hebt gespeeld! Kies uit meer dan 1500 geheime zinnen om uit te beelden in categorieën zoals film, muziek en videogames. Naast uitbeelden is het ook mogelijk om de geheime zinnen te beschrijven, te tekenen op de Wii U GamePad, of te zingen.