Aenigma Os
Aenigma Os ziet er misschien bekend uit, maar de manier van spelen heb je nog nooit gezien. De innovatieve gameplay geeft deze game meer diepte dan ooit tevoren.
Plan vooruit, verplaats belangrijke puzzelstukken naar waar je ze nodig hebt, en speel honderden levels, puzzels en gevarieerde spelstanden. Er is bovendien ook een multiplayerstand!
Deze game biedt geweldige gameplay en een heleboel content, om nog maar te zwijgen over de meeslepende soundtrack en de prachtige achtergronden.