Ervaar een nieuwe interpretatie van Alice in Wonderland: het verhaal van Lewis Carroll uit 1865. Volg het volledige verhaal dat al generaties lang wordt besproken. Ontdek unieke en originele personages in het fantastische Wonderland. In dit tijdloze verhaal beleef je de meest wonderbaarlijke avonturen.