Asdivine Hearts
Een jaar geleden werd de wereld Asdivine opgeslokt door een felle lichtflits. Sinds die dag is de invloed van de schaduw alsmaar sterker geworden en heeft deze zich verspreid over de hele wereld. Iedereen beseft dat het een belangrijke gebeurtenis was, maar slechts een handvol mensen lijkt te begrijpen wat de gevolgen zijn van wat er die dag gebeurde. Nu, in het heden, staat in de hoofdstad een verrassende onthulling te wachten voor Zack en Stella, die al sinds hun kinderjaren bevriend zijn. Een dikkige kater die beweert de God van het Licht te zijn, stelt dat de wereld zoals zij die kennen zal vergaan wanneer er niet snel wordt ingegrepen...
In Asdivina Hearts vind je talloze extra missies, een arena waarin je kunt vechten en schatten die je kunt opgraven. Spelers kunnen puzzelstukken verzamelen en er een zogenaamde rubix mee bouwen. Ook kun je je eigen personage aanpassen. Word de sterkste van allemaal en geef je vijanden ervan langs.