Bestuur vier BLOCS tegelijk om de bal op het scherm te houden!
Game voor 1-4 spelers: iedere speler gebruikt de Wii U GamePad om de BLOCS aan iedere kant van het scherm te besturen. Je kunt uit talloze levels kiezen!