BLOK DROP U is een simpel maar uitdagend puzzelspel met realistische bewegingen, exclusief voor de Wii U.
Er zijn verschillende obstakels die zullen proberen om je rode blok te vernietigen zoals gaten, messen en stuiterblokken. Hou je ogen dus open en breng je rode blok in veiligheid!