Back to Bed
Back to Bed is een 3D-puzzelgame die zich afspeelt in een unieke en kunstzinnige droomwereld waarin je ervoor moet zorgen dat de slaapwandelaar Bob weer veilig in zijn bed belandt. Om dat te bereiken moet je Subob, de beschermengel van Bobs onderbewustzijn besturen. Het koppel reist door een onwerkelijke droomwereld, die wel iets wegheeft van een schilderij. Maak gebruik van diverse voorwerpen om Bob naar zijn bed te loodsen, maar zorg dat je alle gevaren ontwijkt.