Bit Dungeon+
Bit Dungeon+ is een avontuur vol actie voor twee spelers. Jij en je geliefde zijn duizend jaar lang opgesloten in een kerker. Je wordt wakker in een cel. Grijp je wapen en ga op zoek naar de ziel van je geliefde.