Brick Breaker, de klassieke arcadegame, is terug met een adembenemende nieuwe versie. De explosieve gameplay – uniek en tijdloos – zit vol verrassingen. Verscherp je reflexen en precisie om de honderd verschillende levels aan te kunnen die je te wachten staan. Verzamel bonussen, vermijd valstrikken en schiet je een weg naar de overwinning. Speel alleen of met maximaal vier spelers op een split-screen.* Brick Breaker geeft je vele uren plezier en vermaak!