Met Bridge Constructor Playground krijgen spelers van alle leeftijd de kans om bruggen te bouwen. In deze game kun je je fantasie de vrije loop laten. In meer dan dertig innovatieve levels kun je bruggen bouwen over diepe afgronden, kanalen of rivieren. Daarna worden je bruggen getest om te zien of ze bestand zijn tegen de auto’s en vrachtwagens die eroverheen rijden.
Ervaren spelers kunnen zichzelf uitdagen en proberen medailles te winnen. Voor iedere brug kun je vijf medailles krijgen, waarvoor je brug aan verschillende voorwaarden moet voldoen. Zo moet je bijvoorbeeld een brug bouwen die maar een beperkte hoeveelheid verkeer kan verwerken. Dankzij de kleurrijke en speelse vormgeving is Bridge Constructor Playground een spannende en leerzame ervaring voor het hele gezin.