Canvaleon
Canvaleon is een platformgame waarin sluipen centraal staat. Kruip in de huid van Canvas, een vriendelijke, witte kameleon, en gebruik je vaardigheden en de omgeving om een aantal levensgevaarlijke vijanden en hindernissen te overwinnen.
Gebruik camouflagekleuren om Canvas op te laten gaan in de omgeving. Als je kleuren overeenkomen met die van de achtergrond, heb je meer kans om je vijanden te verrassen.
Je kunt deze camouflagekleuren op twee manieren krijgen: koop ze in de winkel van Doodle, of maak ze zelf met de verftool. Je moet talloze vlinders verzamelen in elk level om die camouflagekleuren te schilderen of te kopen.
Help Canvas om de vijand te verslaan en meer dan 30 levels uit te spelen, in dit grootse avontuur vol gevaren en emoties, waar je nog lang aan zult terugdenken.