Chimpuzzle Pro
Chimpuzzle Pro is een puzzelspel dat zich afspeelt in een unieke oerwoudsetting. Jij moet het aapje Beebo helpen om bij zijn bananen te komen. Om hem te helpen moet je blokken plaatsen waar Beebo overheen kan lopen of op kan klimmen.