Color Zen
Color Zen is een nieuw soort puzzelgame. Zet je hoofdtelefoon op, ontspan jezelf, en ontdek een abstracte wereld vol kleuren en vormen. Dankzij de simpele en intuïtieve besturing kun je jezelf moeiteloos onderdompelen in deze game. Je hoeft geen punten te verdienen of bang te zijn dat je faalt. Color Zen is gewoon een abstracte wereld vol kleuren die je op je eigen tempo kunt verkennen.