Ga het gevecht aan met meedogenloze tandsoldaatjes in Costume Quest 2, het suikerzoete vervolg op Double Fine's kaskraker Costume Quest dat fans van alle leeftijden veranderde in door snoep geobsedeerde kruisvaarders. Dit RPG-avontuur bevat tal van nieuwe functies en gameplayverbeteringen voor nóg meer ondeugend speelplezier. Verken spookachtige landschappen, trek schattige kostuums aan die in machtige Hallo-krijgers veranderen en verzamel nog angstaanjagendere Treat Cards om de strijd aan te binden met door hygiëne geobsedeerde slechteriken. Alleen de heldhaftige broers Wren en Reynold kunnen Halloween voor eens en voor altijd redden!